Skola, validering och mat.

Jag blev verkligen förvånad nyss. En blogg som jag alltid läste förut, följde på bloglovin' och så, har förvandlats totalt. Från att vara en inspirerande mammablogg till att bli värsta träningsfreaket? När hände detta egentligen? Kul att folk utvecklad och så, men va? Haha.

Och på tal om utveckling.. Jag blev ju utskriven från skolan i november när vi åkte till Thailand, mest pga ett missförstånd mellan mig och min lärare. Men iaf, jag sökte nya kurser för någon vecka sen och fick veta idag att jag kom in på dom! I april börjar jag resan med skolan igen. Den här gången kommer jag dock inte behöva praktisera eftersom jag får validera. Perfekt.

Köttgrytan jag gjorde till lunch idag väntar på att ätas till sen kvällsmat, såååå vi hörs sen.





Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0