Torsdag


Kaos i bakgrunden som ni ser 😂 men det Ă€r som vanligt hemma hos oss. Jag dammsög och skurade golven i alla rum i förrgĂ„r, men det blir alltid kaos antingen samma dag eller dagen efter igen. Konstigt egentligen att en tvĂ„a blir sĂ„ stor nĂ€r man stĂ€dar.. TvĂ„ rum och kök blir plötsligt fem rum och massor med skrymslen och vrĂ„r som ska stĂ€das. Jaja.

Imorgon ska jag jobba. Har varit hemma och vabbat dom hÀr tvÄ dagarna som jag skulle jobba, sÄ ett extrapass sitter rÀtt bra :) jobbar bara 8-15 imorgon, sÄ det blir inte mÄnga timmar ÀndÄ.

Nu mĂ„ste jag gĂ„ och lĂ€gga mig, annars lĂ€r jag försova mig tills imorgon, haha.. SlĂ€nger in en bild pĂ„ mina fĂ€rdiga naglar och en bild pĂ„ Ticke först ❀



In pĂ„ instagram och föl newnailsnow! 💅💋




Kommentarer


Vad har du att sÀga?


Namn:
Ska jag komma ihÄg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

HĂ€r skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0