Färdiga fransar och matlagning mitt i natten


Jag beställde ett "kort på kort" från Swedbank för ett tag sen. Igår landade det i vår brevlåda. Sötaste, finaste unge!

Klockan är 01.30 och jag har precis börjat laga mat (?!). Potatis- och purjolökssoppa. Trodde faktiskt inte klockan var så mycket, men eftersom jag har suttit och pluggat och pratat med syster min i telefon sen jag kom hem från jobbet så går tiden ruskigt snabbt.

Imorgon ska jag jobba igen, 15-21 och på söndag ska jag spendera dagen inomhus och plocka i ordning det sista innan min fina man kommer hem! Jag har saknat honom så mycket, varje dag. Det är nästan så man glömmer bort alla små tjafs och sånt som hör vardagen till. Nu vill jag bara ha hem honom så att jag kan få kramas och pussas massor.


För en vecka sen var jag och gjorde fransförlängning. Jag älskar att vakna med färdiga fransar! Längtar till den dagen då jag vågar tatuera ögonbrynen så jag slipper sminka mig det första jag gör när jag vaknar.




Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0