Min stora skräck

Jag är, som dom flesta vet, riktigt rädd för flygfän. Fåglar, fjärilar, humlor, flugor.. Ja, det mesta som flyger helt enkelt.
Igår kväll satt jag och min karl i soffan och kollade på serien Weeds. Efter någon timme hör jag hur det liksom prasslar bredvid mig. I början brydde jag mig inte så mycket, men efter ett tag vände jag på huvudet för att se vad som lät. En stor jävla mal hade flugit in genom fönstret och satt sig på väggen. Varje gång den började flyga lät det som att det prasslade.
Jag fick sån panik att jag började gråta, ni vet så där riktigt hulkgråta.
Min karl skulle försöka få tag i den, men den smet iväg och flög in i lampan så det klirrade bland "kristallerna" som hänger ner.
Fy. Jag hatar verkligen flygfän. Hatar! Jag gick till och med på kbt för att bota min fågelskräck, men det hjälpte föga..

Hur ska jag göra för att bli av med denna helt ologiska skräck?




Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0