Onsdag eftermiddag

Hallå där. Jag vaknade upp med världens huvudvärk idag. Dricker första koppen kaffe nu, så det skulle ju kunna vara därför jag fortfarande har ont.

Igår var vi på dagskryssning med min syster, hennes man och dotter.


Jag tog inte många bilder alls, för min telefon dog helt plötsligt. Jag var dötrött hela dagen igår eftersom jag var tvungen att jobba kvällen innan med black jack. Slutade två, var hoa svärisarna vid 3.30, somnade runt fyra och sen upp igen 5.45. Knappt två timmars sömn blev det.
Idag tar vi det bara lugnt. Vi ska städa lite och sen ska jag åka och sätta in pengar på mitt konto, laga lite mat och hämta en telefon som jag ska få låna tills jag kan köpa en ny.

Nu aka jag svepa i mig kaffet och sätta igång med städningen..




Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0