Soptippssöndag

God morgon! Är det sommarlov så är det.. Vi tar sovmorgon nästan varje dag.

Idag ska vi åka till återvinningen och slänga massa gamla kartonger och annat skräp. Vi ska även åka till cafét och lämna en vas till min svärfar som svärmor ska ha tillbaka. Sen är det bara städning som står på schemat, eventuellt lite utelek också.


Imorgon kommer min karl hem! Har längtat så himla mycket. Vi kommer börja dagen tidigt. Klockan 6 på morgonen åker vi hemifrån för att hämta honom från Arlanda. När han är hämtad ska vi direkt till cafét och äta frukost..


Jag har en känsla av att det kommer hända något dåligt i veckan. Riktigt dåligt..






Kommentarer
Fru Blacker

Surfade runt bland bland bloggar på bloglovin och hittade din blogg, kunde ju inte motstå att klicka på en blogg som heter "jag dricker inte ens latte".

Jag är en sån som kastar in alla kartonger i garderober och förråd tills det blir helt ohållbart. Jag verkligen hatar att åka till återvinningsstationen.

På återseende /Fru Blacker

2015-07-12 @ 19:15:28
URL: http://frublacker.se


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0