2 år ungefär

Jag och R har varit tillsammans i typ två år nu. Det rör sig väl om någon vecka hit eller dit, vi har liksom inget bestämt datum. Men jag tänkte ändå försöka göra något för honom. Inte för att det är två år som vi har varit tillsammans, utan mer för att visa att jag uppskattar allting han gör. Han har hjälpt mig med så mycket dom senaste två åren, och jag är honom evigt tacksam för allt han har gjort.

Men nu är frågan; vad gör man för den man älskar? Jag vill inte ge honom en present, för det känns så... Presentigt, haha! Jag skulle egentligen vilja boka in biljetter till en weekend någonstans. Typ Paris, eller någonstans i Italien.. Bo på hotell och äta underbara hotellfrukostar, strosa omkring på stan, shoppa.. Eller bara göra det han vill. Bort vill jag iallafall, och det bästa skulle vara om vi kunde göra den resan i slutet av juli isf. Dock är alla biljetter så jävla dyra då, men någonting ska jag väl lyckas hitta?

Hjälp mig, jag behöver tips och råd på vad vi kan göra! I slutet av juli/början på augusti måste det bli. Och så ska jag prata med hans arbetskamrater och se till att dom sköter allting under dom 3-4 dagarna vi kommer vara borta. Tips?






Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0