Att neka till döden

Idag har jag och Ticke gjort massa ärenden. Vi var på banken och fixade ny kod till min telefonbank eftersom en viss person kunde den förut. Har även varit hos polisen igen och gjort en tilläggsanmälan på den första polisanmälan jag gjorde. Märkligt att man kan neka någonting som är så uppenbart.. Man nekar hellre till döden än att erkänna att man stulit av sin familj och vänner.
Efter banken och allt sånt där åkte vi och handlade lite nödvändigheter. Passade på att hämta ut två paket också, ett från H&M och ett från Nelly.com. Jag hade beställt en klänning från Nelly, men när jag provade den satt den så obekvämt och var pösig på vissa ställen och tajt på andra så den åker tillbaka. Samma sak med klänningen från H&M, fast den var för liten. Jag hade beställt i min storlek, men fick en som var en storlek mindre. Skickar tillbaka den också och struntar i att beställa nytt. Skorna som jag beställde från Nelly kommer jag behålla iallafall. Helt underbara! 😍




När vi kom hem var klockan redan 19, så vi såg klart filmen vi påbörjade imorse, och sen var det godnatt för Ticke.
Jag själv då? Jag sätter strax igång med städning igen. Eller ja, undanplockning blir det mer. Imorgon ska jag städa medan Ticke är iväg på annat 😎




Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0