En ny familjemedlem


Dagen innan någon tömde mitt konto så köpte jag en liten kaffebryggare. Helt perfekt för mig, för jag dricker ungefär 3-4 koppar kaffe på morgonen, och sen några till under dagen. Jag får väl se det positiva i det hela trots allt, haha 😂
Jag kommer dock säga åt personen som äger kontot att antingen anmäla sitt kort stulet eller sätta tillbaka varenda litet öre på mitt konto, pronto. Jag bryr mig inte om det var hen som gjorde det eller inte (jag vet att det inte var det). Pengarna ska tillbaka.

Det räcker tydligen inte med att skämma ut sig helt och hållet på ställen där ens familj jobbar, eller att ljuga och hitta på stora saker för pengars skull. Hen som gjorde det var tvungen att sätta både mig och en annan familjemedlem i skiten helt och hållet.
Jag har pratat med polisen idag igen, och dom kommer inte lägga ner detta än iallafall. Det känns ju skönt, önskar bara att hen kunde sluta försöka förstöra tillvaron för sin familj.

Jaja. Nog om det, kommer skriva mer när jag vet mer om vad som kommer hända. Christopher sover nu, hoppas han sover relativt bra i natt.. Han har vaknat så sjukt tidigt varje morgon hos min syster och hennes familj. Typ 4-5 varje morgon! Och då har han ändå varit uppe till 22 ca.. Igår var van och hans kusin vakna till närmare 23.30, och ändå klev han ipp vid fem idag! Helt galet.. En annan skulle sova bort hela dagen 😏




Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0