En SÅN dag



Vi hade planerat att vår lilla familj skulle äta middag tillsammans idag eftersom det inte händer så ofta. Vi bestämde tacos, och tidigare på dagen var jag och handlade hem grejer till det.
Dock skulle jag till skolan först och göra slutprovet i medicin (och jag tror jag failade rätt hårt) och sen hem och fixa middag. På vägen hem från skolan ringde jag R varpå han direkt säger att han var tvungen att sticka till Märsta för att jobba. Ticke fick vara ensam hemma i en timme ungefär, men det klarar grabben galant. Han har ju telefon att ringa med om det skulle hända någonting.

Så, det blev bara jag och Ticke ändå. Men vi kollade på film tillsammans medan vi åt middag. Jag plockade till och med fram dom finaste tallrikar vi har, bara för att få lite lyxkänsla 😍

Bild från när vi var på kryssning. Ticke var med i teckningstävlingen.




Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0