En sovmorgon i horisonten

Det känns lite som att den där efterlängtade sovmorgonen bara glider längre och längre bort.. Jobbade heldag idag, och när jag kom hem skulle jag ju plugga. Tji fick jag. 30 minuter hann jag vara hemma innan jag fick åka och jobba med blackjack. 19 timmars arbete idag. Mitt huvud är som en seg kola. Vet inte riktigt om jag är trött eller pigg, om jag ska skratta eller gråta.. Jag vet inte ena om huvudvärken börjar göra sig påmind, faktiskt är riktig huvudvärk eller om det vara är hjärnan som säckar ihop inuti.

Skitsamma. Jag ska ta en kopp kaffe och en cigg nu efter maten. Åt spenatsoppa och ett kokt ägg nyss, så efterrätten är efterlängtad.





Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0