Fredags-ledig


Igår fick jag ledigt från jobbet. Jag behövdes helt enkelt inte. Så jag drog hem till svärisarna och drack vin och åt ost och kex. Tanken var att vi skulle åka hem mitt i natten när R kom för att hämta oss, men vi stannade kvar istället. Sov i en underbart skön säng, och vi tog sovmorgon allihopa. Ticke vaknade vid tolv sa han, jag klev upp vid kvart över.. Skönt att få sova ut!

Och såklart har det varit värsta vädret idag! Bara för att jag skulle jobba.. 😓 Men det är den turen jag alltid har. Hann iallafall åka hem först och byta om till klänning innan jag åkte ut till jobbet.

Från Gröna Lunds-besöket i torsdags <3

Imorgon har jag jobb inplanerat mellan 15-21, sen hem och sova. I veckan har vi faktiskt ingenting särskilt inplanerat, men någon sväng till Nypan blir det nog ändå. Och så ska vi åka och träffa en släkting till oss på måndag tror jag. Hoppas på det iallafall.




Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0