Glossybox, jobb och plugg


Jag fick hem min glossybox idag! Jag tycker om alla produkter jag har fått hittills. Imorgon ska jag färga ögonbrynen innan jag åker till jobbet. 

Schemat för den här veckan är lite knasigt, men det kommer funka galant ändå. Jag jobbar hemtjänsten imorgon från 16.30-21.40, på onsdag börjar jag 7.30 i hemtjänsten och slutar vid 14, och då ska jag åka direkt till assistansjobbet och köra på till 21. På torsdag jobbar jag hemtjänsten igen från 16.30 och på fredag och lördag är det inte säkert än hur jag jobbar.

Hoppas på en fet lön nu i juni iallafall. 162 timmar kom jag upp i i maj, men det kommer bli några fler. Ska träffa lönetjejen på torsdag och gå igenom alla mina timmar sen i januari så att allting blir rätt. Sen är det bara köra på med en nystart.

Nu ska jag plugga lite till.


Kommentarer
Carro

Hur jävla många jobba har du? Tänk på att ta hand om dig oxå :)

Svar: Jag har två jobb :) men på det ena jobbet jobbar jag både som personlig assistent och i hemtjänst :)
sandraaaaans

2015-06-03 @ 08:46:18
URL: http://mizzcarro87.bloggplatsen.se


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0