God morgon söndag!

God morgon! Sitter ute på trappen och dricker kaffe och tar min obligatoriska morgoncigg. Vi väntar på att pappa ska komma hit, han ska vara barnvakt idag medan jag jobbar.

Jag bestämde mig igår för att jag ska rensa ut lite här hemma. Det finns tusen saker vi inte använder eller behöver, och vi behöver platsen till annat. Så jag började redan igår (läs: i natt). Rensade ut bland lite kläder jag inte använder, fyllde två Ica-påsar med kläder som jag ska bort. Jag har en vision att lägenheten ska vara helt i ordninggjord när min karl kommer tillbaka från sin semester. Det ska vara lite saker hemma, förrådet ska vara rensat och fixat, det ska vara fixat bland Tickes alla leksaker.. Vi får se hur långt jag kommer, haha! Jag brukar alltid tänka stort, men det blir alltid så himla lite gjort.


Den här veckan ska det vara rätt fint väder. Vi ska ta oss till Nypan idag innan jag åker till jobbet, så får vi se om dom har öppnat. När vi var där för en vecka sen hade dom stängt för att laga bassängbottnarna, och dom sa att dom skulle öppna den 26/6 igen. Förhoppningsvis har dom gjort det.

Bild från Geönan i torsdags. Ticke ville inte stanna och titta på clownen, för sånt tycker man om när ma. Är typ 4-5 år, sa han.








Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0