Humörskiftningar alá carte!


Vilken dag! Den började bra, glatt humör och skratt och lek. Sen blev det värre och värre. Och ännu värre. C har varit på sånt jävla humör idag! I ena stunden är han superglad för att i nästa ha vänt på en femöring och blivit jättesur och grinig. Känner igen detta humör alltför väl.. Det är inte bara idag han har varit så. I princip varje dag skiftar hans humör likt en tjej med PMS. Det är som att han inte vet hur han ska hantera sina känslor, och jag vet inte hur jag ska hantera dessa "utbrott".

Jaja. Imorgon är en ny dag med nya friska tag! En kollega kommer hit med sitt barn. Jag ska fixa hennes naglar och barnen får vara ute och leka om det är okej väder = inget regn.





Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0