Jag står lite i valet och kvalet

Jag får lön imorgon, en riktigt bra lön dessutom. Jag har lovat Ticke att vi ska göra någonting som han vill göra imorgon, hela dagen. Antingen blir det Gröna Lund eller något annat som han får välja.

Jag står i valet och kvalet om jag ska köpa en ny telefon eller inte. Min telefon är helt sprucken, och det spelar ingen roll om jag lagar glaset eller inte. Själva telefonen är böjd så glaset kommer spricka igen. Och igen och igen och igen. Jag vill gärna ha en iPhone 6, men ska jag lägga ut nästan 7000kr på en ny telefon? Bara för att jag vill ha en sån? Eller ska jag spara pengarna och lägga dom på någonting annat? Jag får nästan ångest av att eventuellt lägga ut så mycket pengar på en telefon.

Idag ska jag gå till gymmet. Inte för att jag känner att jag måste träna och gå ner i vikt och allt sånt där, även fast det skulle vara trevligt, utan för att jag måste träna upp min kropp så den blir starkare. Jag ska försöka få tid att gå dit åtminstone någon gång i veckan. Jobbar ju inte så mycket i sommar, så det ska väl inte vara något större problem.






Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0