Lite plugg såhär efter jobbet

Halloj! Jag har precis kommit hem från jobbet. Började med hemtjänsten imorse vid 7.30, och avslutade som assistent. Det är så skönt att kunna hoppa runt både i hemtjänsten och som assistent!

Nu tänkte jag sätta mig och plugga lite. Har snart slutprov i medicin-kursen, men innan det måste alla inlämningar vara klara.. Det värsta med att jobba heltid, ta hand om hemmet och allt som hör till och plugga heltid, det är att jag knappt har tid för något annat. Jag älskar mitt jobb, och tro det eller ej, men jag älskar pluggandet också! Det jag inte älskar är att ta hand om hemmet, men om inte jag gör det så gör ingen det. Min karl är ju nästan aldrig hemma (mer sällan än mig), så jag får glatt bita i det sura äpplet ett tag till.





Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0