Lite småprat bara

Goddag goddag!
Jag börjar jobba om 3,5 timme ungefär. Jobbar enabrt med hemtjänsten idag, vilket kan vara ganska skönt. Dom där 19 timmarna som jag jobbade igår... Alltså shit, jag fattar inte hur jag kunde orka.
Jaja. Till något helt annat nu då.. Nästa vecka åker vi till Göteborg! Om ynka fem dagar är vi i Göteborg och kollar på Tickes skolavslutning. Nu har han äntligen fått kavajen som han hade på sitt kalas här i Stockholm. Han kommer vara så fin och stilig min lille prins! Och jag då? Vad sjutton ska jag ha på mig då?! Jag har inte bara en avslutning att gå på.. Det är Tickes, Claudias och Stephanies. Steffi tar studenten, så jag vill ha någon snygg klänning på mig då. Speciellt nu när magen börjar försvinna, så man slipper gå med konstig form; Tuttar, mage, rumpa, lår haha.
 
Hittade en hel del snygga kläder inne på Zalando. Men eftersom jag snarare är Slösa än Spara så kan jag inte beställa hem någonting ännu. Det blir antingen när lönen kommer eller när skatten kommer tillbaka.
 
Jag tycker att den här klänningen är jättesöt! En spn här skulle jag lätt vilja ha.
 
 
 
 


Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0