Mina omrĂ„den 🎧


Jag Àlskar det hÀr omrÄdet! Det Àr fint bÄde pÄ sommaren och pÄ vintern, hösten och vÄren. Men mest mysigt Àr det nu pÄ sommaren. Vi har det sÄ himla bra hÀr! Precis runt hörnet har vi en lagom stor skog, det finns flera olika lekplatser hÀr omkring, vi har som en liten plaskdamm i en lekpark nÀra centrum. Och pÄ kvÀllarna och tidigt pÄ morgonen knatar rÄdjuren runt huset och Àter frÄn grannens tomatplantor och solrosor. Ibland kÀnns det som att bo i en djurpark, haha! Vi har bÄde rÀv, grÀvling och rÄdjur hÀr. En och annan rÄtta ocksÄ, men det kommer man ju inte ifrÄn riktigt.
Om jag fick vĂ€lja skulle vi aldrig flytta frĂ„n omrĂ„det, men frĂ„n lĂ€genheten skulle jag kunna tĂ€nka mig att flytta om vi skulle flytta till en större. Men det blir nog inte Ă€n pĂ„ ett tag. Den hĂ€r lĂ€genheten Ă€r sĂ„ vi. I love it! â€ïžđŸ˜

PÄ tal om lÀgenheter.. Vilken mÀnniska i vÀrlden har absolut inget liv? Haha.. NÄgon har lagt ut en lÀgenhet pÄ blocket och fyllt i med min karls telefonnummer och namn. Fick en magkÀnsla direkt att jag vet vem det Àr..




Kommentarer


Vad har du att sÀga?


Namn:
Ska jag komma ihÄg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

HĂ€r skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0