Mitt barns dag.

Nästa vecka ska jag nog ta med mig Ticke på kryssning igen. Fast en dagskryssning denna gång. Det var så skönt att komma hemifrån och bara få vara, och jag tycker att jag och Ticke förtjänar det igen. Det blir nog på tisdagen, men vi får se. Jag ska kolla runt om det är någon mer som vill följa med.
Och så tänkte jag att jag och Ticke ska ha en dag alldeles för oss själva någon dag. En dag när han för bestämma precis allting vi ska göra bara vi inte gör det hemma. Han får bestämma lunch och middag, om han vill vara på lekland eller grönan eller Skansen eller om vi åker till Furuvik eller Eskilstuna. Ja, allt ska han få bestämma.




Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0