PlugghĂ€st in da house 😎


Jag spenderade halva natten med att plugga och har Ă€ven spenderat hela morgonen till detsamma. Jag har skickat in fem uppgifter nu, sĂ„ det Ă€r bara en kvar. PĂ„ onsdag ska jag ha prov i medicin-kursen. Av nĂ„gon anledning Ă€r jag inte nervös, och det brukar bara innebĂ€ra att jag inte kan tillrĂ€ckligt. Är jag nervös dĂ€remot sĂ„ brukar jag kunna massor, men vara osĂ€ker pĂ„ om jag har pluggat pĂ„ rĂ€tt saker..
Jaja. Om 8 dagar börjar nÀsta kurs, och denna gÄng Àr det vÄrd- och omsorgsarbete 1. Jag kommer kunna validera den kursen vilket innebÀr att jag min chef bara skriver under en blankett som jag sedan skickar in till skolan. Halleluja!
Nu vÀntar jag pÄ samtal frÄn mitt jobb. Jag gjorde tydligen nÄgot fel med min timrapport frÄn maj, sÄ jag ska fÄ veta vad det blev för fel.





Kommentarer


Vad har du att sÀga?


Namn:
Ska jag komma ihÄg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

HĂ€r skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0