😅 Radiobilarna


Det blev en heldag pÄ Grönan.. Och vi Àr inte ens klara (enligt Ticke). Jag Àr fÀrdig för lÀnge sen. Min rygg vÀrker som sjutton, det kÀnns som att jag ska gÄ av pÄ mitten.
Men Ticke har haft roligt hela dagen och det Àr ju huvudsaken! Eller hur?




Ticke har fĂ„tt Ă„ka allt han har velat Ă„ka som han Ă€r tillrĂ€ckligt lĂ„ng för. Vissa saker Ă„ker inte jag, som slĂ€nggungorna. KĂ€nner mig som vĂ€rldens hönsmamma nĂ€r jag stĂ„r nere pĂ„ marken och ber till gudarna att han hĂ„ller i sig HÅRT. Som om det skulle hjĂ€lpa ifall det skulle hĂ€nda nĂ„got? 😅



Nu Ă€r det dags för Radiobilarna ocksĂ„. Ytterligare nĂ„gonting som jag inte Ă„ker.. 






Kommentarer


Vad har du att sÀga?


Namn:
Ska jag komma ihÄg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

HĂ€r skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0