Regnig dag

Igår blev jag jagad av fiskmåsar. Dom var helt galna! Dom hade en unge alldeles i närheten, så dom ville bara skydda den. Det hela slutade iallafall med att jag fick gå en lång omväg tillsammans med en vilt främmande tjej, hoppa in i hennes bil som stod längst bort på parkeringen och så körde hon mig till min bil så jag bara kunde hoppa in. Fiskmåsar skyddar verkligen sina ungar med allt vad dom är värda.


Idag är det en regnig dag. Pappa kommer hit om ett par timmar för att vara barnvakt åt Christopher ikväll medan jag jobbar. Jag hade tänkt att vi skulle gå ut och leka sen, men med det här vädret kan man väl bara drömma om det..

Nu ska jag ta ett varmt bad så att jag kan fixa mig i ordning sen.




Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0