"Sandra är i trubbel" haha, ursäkta att jag skrattar åt dig

Alltså... Vad är det med människor idag? Jag har inte pratat med en person på 6/7 månader, och helt plötsligt är det mitt fel? Hahaha! Det är så skrattretande alltihopa. Hen hälsar, via min mamma, att "Sandra är i trubbel". Som att jag ska vara rädd för något som hen?
Det finns bevis nu, svart på vitt, att det är hen som stulit mina pengar. Det finns bevis på att pengarna har gått till hens konto. Vad ska hen skylla på den här gången? Jag mår så dååååligt, jag orkar inte mer, jag har förlorat den och den och blablabla. Inse faktum. Man förlorar vänner och saker som betyder någonting för att man inte vårdar relationen. Det är inte direkt första gången det stjäls pengar av mig från hen. Jag skulle aldrig i hela mitt liv lägga ner så här mycket energi på en människa som inte ens är värd någonting längre, om det inte var för det hen har gjort nu. Jag bryr mig inte om folk vänder sig emot mig, rätt ska tamejfan vara rätt!

Jag och mamma var på banken igår, eftersom det var hennes konto mina 2000kr hade gått till. Vi tog ut ett kontoutdrag eftersom mamma ville motbevisa mig, att det inte var hon som hade gjort detta. Mycket riktigt, pengarna fanns inte kvar, dom hade förts över till den person som jag misstänkte starkast. Suck alltså.


Jag ber så hemskt mycket om ursäkt att jag har lyckats bättre i livet. Förlåt.




Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0