Sommarlovskryssning


Igår bestämde jag och R att vi skulle åka på kryssning. Sommarlovet på Cinderella började idag. Och eftersom Ticke har aldrig varit på kryssning förut tyckte jag att det skulle passa bra. Sagt och gjort, vi bokade biljetter och idag kl. 17.30 gick båten.
När vi hade klivit ombord gick vi direkt till hytten och hängde i ungefär 20 minuter, sen drog jag och Ticke till Knatteland och spelade ett sånt där fotbollsspel med pinnar (någon som fattar? haha). Han träffade på Ville Viking också och fick både en och två kramar av honom. Dom spelade även en liten match mot varandra, som Ticke vann 😎 Oväntat va? Haha

Vi åt middag i buffén. Christopher var från början inte alls sugen på någonting, men när räkorna ställdes fram på bordet var han snabbt där med händerna. Han älskar räkor! 🍤

Efter middagen gick vi upp till Knatteland igen och stannade där till kl. 22 då dom stängde. Gick till knattediscot då, men det var inte bra musik där tyckte C, så vi drog till hytten och spelade massa kort istället.
Imorgon börjar dagen redan vid 8.. Vi ska äta frukost då och sen är det massor av aktiviteter inplanerade tills vi är i Stockholm igen.

Nu ska jag sova, grabbarna ligger och sover båda två..






Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0