Söndag

God morgon söndag..
Jag lovade Ticke igår att vi skulle gå och bada idag. Om det var fint väder skulle vi till Nypan och om det inte var fint väder skulle vi till Eriksdalsbadet. Vad det blir?


Det regnar ute, så vi ska åka till Eriksdalsbadet om ett tag. Jag tänkte att vi ska äta lunch hemma först och sen åka iväg. Då hinner jag väcka min karl också, för han lovade att han skulle följa med.

Innan vi börjar med lunch och bad och allt så ska jag skicka in en uppgift till skolan och plocka undan lite här hemma. Vi har en madrass som ska slängas, den ligger just nu och tar upp plats på golvet i vardagsrummet.. I veckan ska jag även rensa ur här, kasta det som ska kastas och ge bort det som ska ges bort.

Igår var det riktigt härligt väder! ☀️








Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0