Torsdag kvÀll

Vilopaus med musik i lurarna 🎧

God kvÀll! Jag Äkte pÄ jobb ikvÀll. Eller i natt egentligen eftersom jag jobbar 21-08. Ska hem direkt efter jobbet och sova 1-2 timmar och sen ut och leka med Christopher innan jag ska Äka till jobbet. 16.30-22.30 jobbar jag imorgon. Inte sÄ mÄnga timmar, men det Àr storhelg sÄ jag Àr glad!


Idag var Ticke jÀttetrött efter vÀldigt fÄ timmars sömn..

Imorgon Ă€r det midsommarafton! Vad gör ni dĂ„? Jag kommer som sagt jobba eftermiddag och kvĂ€ll. Vi fĂ„r se om min karl och Ticke Ă„ker till karlns förĂ€ldrar, jag antar det iallafall. IsĂ„fall Ă„ker jag dit direkt efter jobbet. PĂ„ lördag jobbar jag 16.30-22.30 igen och samma pĂ„ söndag. Skönt att jag fĂ„r nĂ„gra timmar till julilönen iallafall!

Lyckades bra med mina naglar igĂ„r đŸ’…đŸ»




Kommentarer


Vad har du att sÀga?


Namn:
Ska jag komma ihÄg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

HĂ€r skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0