Tre stormvindar, nya naglar och en liten hundvalp


Tänk vad smidigt att ha som ett extrabatteri till telefonen med sig i väskan! Det är bara själva laddarsladden som behövs för att kunna ladda telefonen när batteriet börjar tryta.  Jag ska se till att ladda upp denna så att jag har den på torsdag när jag och Ticke ska ha våran mor och son-dag.
Han vill gå på Gröna Lund, och jag har sagt att vi gör det om det inte är alltför dåligt väder.

Nu ska jag fixa i ordning lite middag, sen är det dags för sängen för Ticke och lite plugg för mig. Håller på med den sista uppgiften nu; smitta och smittspridning. Skitkul, men SÅ jobbigt. Imorgon har jag slutprov 😓😰


Min kollega har precis varit här med sina två barn och en liten hundvalp. Jag gjorde hennes naglar mesans ungarna sprang och röjde järnet här.. Som tre små stormvindar 😅 Dom var ute i lekparken en hel del också, trots regnet.






Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0