Värme, sol, studsmatta

Vi kom fram till Motala sent i natt. Klockan var närmare ett och jag längtade efter att få lägga mig i sängen för att sova. Så skönt! Jag och Ticke delar säng, en liten, smal 90-säng (eller 80?). Men det var så mysigt att få sova bredvid honom.
Tro det eller ej, men oftast samsover jag och Ticke. Det är så mysigt att ha sitt barn nära. Dock kan det vara lite jobbigt ibland eftersom han rör sig så mycket när han sover, but still.. Mysigt!




Idag har vi inte gjort många knop. Jag blev väckt vid 9.30. Svepte en kopp kaffe och sminkade mig sen för att jag, Petra och Ticke skulle åka in till stan. När vi kom hem igen fixade vi lunch och barnen hoppade studsmatta.





Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0