2 dagar kvar!



Man kan ju börja fundera på vad jag har för underbara gener, så snygg som jag är jämt! Haha. Nä, men det var ett skämt. Eller? Alltså, allvarligt.. Hela mitt utseende är fejkat. Ögonbrynen är  sminkade, fransarna är fejk, min perfekta hud är smink.. Det enda som inte är fejk på mig är mitt underbara leende och all fett jag har på kroppen. :)

Mitt huvud är mos idag. Igen. Har sån fruktansvärd huvudvärk som vägrar släppa. Ska slänga i mig två alvedon nu och sen lägga mig och vila en stund, så får vi se om det hjälper.




Kommentarer
Carro

Du är vacker även utan smink och jag har faktiskt sett dig utan smink :)

2015-03-19 @ 14:11:24
URL: http://mizzcarro87.bloggplatsen.se


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0