Äventyr



Ticke är jätteglad över att Escobar är hemma igen. Det är jag också! Jag berättade för Ticke på flygplatsen att jg hade en överraskning i bilen till honom. "Åh, får jag öppna den i bilen?" frågade han. Jag svarade att det inte var ett paket, utan någon som han har saknat. "ESCOBAR!?" ropade han då och hade världens smile. Han har verkligen saknat honom tokmycket..

Vi åkte direkt till Norsborg där en tjej väntade på mig för att göra mig blond igen. Som jag har ångrat att jag färgade håret från början!


Det ska bli några nyanser ljusare bara, sen är jag back on track!

Nu ska jag sova. Ska till läkaren imorgon vid 9, ryggen säger ifrån ordentligt nu..






Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0