Dagen före löning 👌



Idag åt jag och min man på Pong som ligger på Norrlandsgatan. Jag har fått cravings på sushi den senaste tiden och helst vill jag äta det varje dag! Sen tänker jag efter... Det kanske är så att min kropp behöver mer fisk? Kanske är därför jag är så sugen på sushi hela tiden..

Imorgon ska jag fixa mina fransar igen, tror egentligen inte att det behövs för dom är fortfarande relativt fina. Men jag gör det ändå. Hon är duktig på det hon gör och det är så avkopplande att låta någon annan pyssla om en ett tag! :) och imorgon ska jag dessutom hämta hem min lilla igen, fy sjutton vad jag har kämpat för detta. Mer om det imorgon! 💞




Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0