Grattis min fina älskling! ❤️

Nu har jag varit mamma åt min underbara son Christopher i åtta år. Förstår ni? ÅTTA ÅR. Helt galet vad tiden går fort!
Minns så mycket från när han var liten.. När vi stod i köket, jag och Nathalie, och Ticke ställde sig helt själv. Han stod utan stöd i några sekunder, skitglad, innan han föll framåt. Som i slowmotion. Stackaren! Eller den gången när han dunkade huvudet i sängramen så strängen vid överläppen sprack. Eller den gången när han hade vaknat mitt i natten och smetat ut blöjans innehåll över hela sig själv och sängen och väggen..

Och den gången vi var på arbetsförmedlingen. Han satt på golvet och lekte med något, så reser han sig upp - bara sådär - och går. Stapplande, små, försiktiga steg. Himmelriket!

Mitt älskade barn, vad vore jag utan dig?





Jag kommer alltid göra allt för dig.
Jag kommer stå bakom dig för att stötta dig. Jag kommer stå framför dig för att skydda dig. Jag kommer finnas bredvid dig för att hjälpa dig på vägen.
Jag kommer för all framtid finnas för dig, oavsett vad.

Det är för alltid du och jag <3





Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0