Härliga torsdag

Igår la jag mig vid 1-tiden. Låg i sängen länge och väl innan jag somnade. Himlen ljusnade, fåglarna vaknade till liv utanför och när jag tittade på klockan var den 5.56. SUCK. Var faktiskt på gymmet en sväng igår också. Inte att rekommendera när man har det här jävla problemet med ryggen och benet som jag har. 15 minuter på löpbandet resulterade i att jag höll på att falla ihop för att jag tappade känseln i benet. Tur att jag höll i mig, för den här gången kände jag precis innan att det skulle hända. Det var som en litenliten elstöt i ryggen och 3-4 sekunder senare försvann benet. Det hade kunnat gå jävligt illa. 8.3km/h och ramla på ett löpband? Njae, ingenting jag skulle vilja göra.

Nåväl. Idag har jag varit ett levande vrak. Har varit så fruktansvärt trött, antagligen på grund av den pyttelilla sömn jag fick. 4 timmar, yey..

Har noll bilder att bjuda på idag, dels för att jag varit så trött och dels för att jag inte vill :)





Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0