Monday 👍

IgĂ„r Ă„kte jag in till akuten för att jag haft sĂ„ mycket besvĂ€r den senaste veckan med ryggen och benet. Det har liksom klickat till ibland i ryggen och i samband med det sĂ„ "tappar" jag hela vĂ€nsterbenet. AlltsĂ„ jag har igen kĂ€nsel i det alls. SĂ„ igĂ„r Ă„kte jag in. Hade tĂ€nkt mig att nĂ„gon lĂ€kare bara skulle kika lite grann pĂ„ ryggen rĂ€tt snabbt och skicka hem mig med smĂ€rtstillande. Men ikke. Blev undersökt av först en lĂ€kare, sen en annan och sen ytterligare en tredje. Sen kom en ortoped och undersökte mig, lyfte pĂ„ mina ben, böjde, vred och vĂ€nde. Han sa att det nog Ă€r ischiasnerven som ligger i klĂ€m och att jag nog har diskbrĂ„ck. NĂ„vĂ€l, jag blev inlagd sĂ„ att jag skulle fĂ„ göra magnetröntgen idag, men det blev ingenting med det. Är iallafall sjukskriven nu och vĂ€ntar pĂ„ sjukintyget som lĂ€r dimpa ner i brevlĂ„dan imorgon. SĂ„ typiskt!

Men annars mÄr jag bra. Ryggen vÀrker, men det Àr ju mer normalt för mig Àn om den inte skulle göra det. SÄ Àr det.





Kommentarer


Vad har du att sÀga?


Namn:
Ska jag komma ihÄg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

HĂ€r skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0