MR


Jag var på akuten idag igen. Tro det eller ej, men idag skickade läkaren iväg en remiss till magnetkameraröntgen! Så förhoppningsvis har jag fått en tis inom några veckor. Dock hoppas jag att det här med känselbortfallen i benet ska försvinna av sig självt innan dess, helst nu. Men vi får väl se hur det blir.

Imorgon är det tisdag (eller räknas nu som idag? Eller imorgon?). Jag har ingenting speciellt planerat förutom en tripp till tvättstugan. Ska tvätta rent sängkläderna, vilket jag egentligen gör alldeles för sällan. Men det är så med mig. I mitt huvud är det kaos dygnet runt och jag hinner med miljontals saker på en dag, men jag hinner aldrig med det jag måste göra. Skulle behöva någon som kommer hit 2-3 dagar i veckan och strukturerar upp saker och ting för mig. Haha 😀

Nu ska jag sova. 😘




Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0