Planering inför kalas

Christopher fyller 8 (!) år den 20:e mars, men i år kommer han vara hos sin pappa på födelsedagen. Helgen efter kommer han till mig och R och då ska vi fira hans dag i efterskott. Men vilken djungel det är, det där med tårtor.. Hade tänkt från början att jag skulle välja en Spiderman-tårta, men vid närmare eftertanke blir det nog någonting med Skylanders. Haha, kommer sluta med att jag tar en vanlig prinsesstårta!

Vi kommer ha kalas bara för dom närmaste i år, min familj och R's familj. Det räcker så. Det kommer säkert komma en del barn ändå, det blir ju alltid så. Dessutom kommer Claudia att vara här så också.
Jag längtar så himla mycket till Ticke kommer hit! Han kommer få en iPhone 4 av mig, och så ska jag köpa ett Playstation. Han kommer vara världens lyckligaste unge!



Vilken tårta blir bäst för en 8-åring? Funderar nästan på den understa, men med en annan figur eller flera olika. Ja, jag säger då det... En riktig djungel!

Till oss vuxna tänkte jag mig en smörgåstårta. Vet inte om jag ska beställa den eller om jag ska göra själv, men det lutar åt det sistnämnda. Åååååh, om ni bara visste hur jag längtar tills den dagen vi ska ha klaset!

En liten Ticke, 1 år gammal <3






Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0