Shopping


Har ni fått hem H&M-katalogen? Det har jag.. Och jag vill shoppa nu! Det är så mycket kläder jag vill köpa till Ticke, men skulle jag köpa allt jag vill att han ska ha så skulle lönen ta slut innan sen ens kommit in på mitt konto. Till mig själv hittade jag bara ett plagg till sommaren. Och det köper jag bara om jag lyckats bli av med åtminstone ytterligare 5-6 kg tills det är dags att gå i shorts, klänningar och kjolar.
Tänkte dra till gymmet idag egentligen, men jag vet inte riktigt vad jag vågar göra där. Löpbandet är uteslutet, likaså crosstrainern. Benmaskinerna funkar väl eftersom man sitter ner, och att köra armar kan jag göra. Men det är inte roligt. Jag tycker om att börja med crossen, sen köra löpbandet 15-30 minuter och sen köra styrka.

På lördag ska vi ha kalas för Ticke. Åh, om ni visste hur glad han kommer bli! ❤️





Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0