Sommartid ☀️

Jag har haft så otroligt mycket den senaste veckan att jag inte ens vet om jag har gjort något produktivt?

Idag lämnade jag Christopher på Bromma flygplats, så nu är han hemma hos sin pappa igen. Han kommer tillbaka redan på onsdag och stannar i 11 dagar (men det har jag ju redan berättat en gång). Så, vad gör man på ett påsklov i Stockholm? Vi har bestämt att vi ska gå på bio iallafall och se den där nya filmen Home, den har Ticke tjatat om. Oc så tänkte jag att vi bog ska försöka åka hem till min syster och hälsa på, det var länge sen! Claudia och Christopher leker alltid så himla bra tillsammans. Tycker det är så himla kul att det bara skiljer ett år och tre månader på dom. Alla andra ungar släkten är antingen stora eller rätt små (4 och mindre typ).

Jag ska ta ut Escobar på en sista kiss nu, sen är det dags att sova. :)







Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0