Tisdag

Det känns som att det kommer vara en seg vecka. Lång och utdragen och helt seg. Jag hatar att gå hemma och inte göra någonting, speciellt när jag själv känner att jag kan göra allt som läkarna säger att jag inte kan göra. Men det är väl bara bita i det sura äpplet och ta vara på den här sjukskrivningen på bästa möjliga sätt. Förhoppningsvis är jag inte sjukskriven så länge, dock lät det som att det skulle vara 6-8 veckor? Jag ska ringa en sjukgymnast imorgon och boka in tid och så ska jag ringa en naprapat också och boka tid. Ryggen måste bli bra igen, oavsett vad.

Mamma kommer snart hit. Ska göra en påfyllning på hennes naglar, så får vi se vad hon vill ha för något idag. Sist gjorde hon med svart glitter 👊


Jag behöver ta tag i tvättberget som har samlats på hög de senaste 2 veckorna. Hade tvättstugetid i fredags, men då åkte jag och mami runt istället.






Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0