Vad gör man egentligen..

..när man blir sjukskriven utan att ha bett om det? Finns absolut ingenting jag kan göra nu. Inget jobb, ingenting.. Nu har jag visserligen inte haft någon benattack sen i söndags, men istället har det börjat värka ordentligt i ländryggen, och där brukar jag aldrig ha ont annars. Jag hade faktiskt önskat att jag skulle få göra den där magnetröntgen, men jag kan väl se den någonstans i mina drömmar istället..

Var på nya cafét idag och fikade. Satt där i flera timmar och drack kaffe, åt en bulle, pratade och glodde in i en vägg.


Imorgon ska jag träffa pappa en stund tror jag, och förhoppningsvis även få rutan till bilen monterad. Hade inbrott i den häromnatten, så jävla drygt. Vad fanns det i just min bil som lockade någon idiot att knacka rutan? Ett stängt handskfack? Lite kortlekar att slänga ut därifrån? Haha, tur att dom inte hittade extranyckeln som låg i bilen, för då hade den säkert varit borta vid det här laget..

Den 26:e mars kommer min prins hem! Längtar som sjutton, vi ska ha ett litet kalas för de närmaste bara med tårta och bullar och läsk och godis och massor av presenter! Ticke kommer bli världens gladaste 8-åring, han ska nämligen få en iPhone 4 av mig.. Begagnad, ja, men vem köper en splitterny lur till en åttaåring? Inte jag. Ska köpa lite nya kläder åt honom då också, och eventuellt ett Playstation (som ska vara hos oss i Stockholm).
Han kommer bli så glad :) Claudia kommer vara hos oss ett dygn också, så jag tänkte eventuellt gå med barnen på bio eller så. Vi får helt enkelt se vad som händer, vi kanske bara har lite lördagsmys hemma i soffan med chips och godis och sånt.





Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0