15-05-21

Goddagens!
Jag ska snart hoppa in i duschen och fixa mig i ordning för jobbet. Klockan 14 ska jag vara på kontoret för att ha medarbetarsamtal! Har aldrig haft det på någon annan arbetsplats förut, så jag vet inte riktigt hur det går till?

Just det! I måndags var jag på återbesök på ortopedmottagningen på SöS. Vi kollade på bilderna från magnetröntgen som jag fick göra, men det var inga fel alls. Jag har en väldigt fin och frisk rygg, sa läkaren. Men så klämde han och kände överallt på mig, och tydligen är det något med min höftböjare på vänster sida som bråkar. Läkaren tyckte jag skulle kontakta en naprapat och börja gå där någon gång i månaden.

Nu ska jag in i duschen. Hörs sen!




Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0