15-05-24

Idag fick jag tummen ur och fixade klart mina naglar. Så nu har jag pastellrosa naglar på båda händerna. Tycker att färgen är så himla fin.

Det är söndag idag och jag och R ska åka hem till hans föräldrar. Sen ikväll ska han jobba, dom har öppet sju dagar i veckan numera. Där försvann våra lediga dagar tillsammans.

Snart börjar nedräkningen! Den nionde är vi ett gäng som åker ner till Tickes skolavslutning. Han kommer bli så glad :) Både hans mormor och morfar följer med! Efteråt åker vi till Motala och går på Claudias skolavslutning och på fredagen den 12:e juni tar Stephanie STUDENTEN! Lilla skitungen..




Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0