Det där med att gå ner i vikt..

Jag har alltid pendlat mycket i min vikt. Jag kan väga 58 idag för att om en vecka väga 63, eller tvärtom. När jag har gått upp i vikt så ökar jag sakta men säkert... Om jag inte sätter igång med promenader och träning. Då behåller jag vikten ett tag. Jag är en riktig jojo-bantare och jag är trött på det.
Jag vill lyckas gå ner mina 9kg. nu, jag vill kunna känna mig någorlunda snygg och se någorlunda normal ut i bikini på sommaren. För den är här snart. Usch.

Men iallafall. På måndag, den 18/5, får jag hem lite produkter som jag ska ta ett tag. Kombinerat med rätt mat och träning så kommer jag minska i vikt och såklart förlora några cm. här och var på kroppen. Jag hoppas att låren, armarna och magen minskar mest. Rumpan kan jag behålla, bara jag tränar upp den lite först :)

Om några månader kommer jag tacka mig själv att jag kämpade mig igenom den här perioden. Att jag orkade äta det som ska ätas, dricka det som ska drickas och att jag faktiskt tränade 5 ggr/veckan. Jag kommer älska min kropp och jag kommer älska mig själv lite mer efter detta.




Kommentarer
Carro

Du är fin och vacker precis som du är, men jag förstår vad du menar. Jag har mina kilon jag oxå vill gå ner och få en hälsosammare kropp. Lite nyfiken, vad är de du ska dricka/äta? Kanske man kan få lite tips :)

2015-05-17 @ 23:18:18
URL: http://mizzcarro87.bloggplatsen.se


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0