Det finns inga garantier..


..men jag ska försöka mig på detta dom gånger jag inte orkar ta mig till gymmet. Som idag t.ex. Det står dock att man ska repetera 3-5 gånger, men jag gjorde bara två. Orkade helt enkelt inte mer, för jag är så jäkla trött!
Jag åkte till Medusa direkt efter jobbet och hämtade mat som R hade beställt på Casablanca i Heron city. Så jävla gott! Jag älskar deras oxfilépasta! Hade jag bara haft rätt sorts ämnesomsättning så hade jag lätt kunna äta pasta varje dag. 
Jaja. Jag ska börja avvänja mig själv vid socker och sånt nu. Jag har t.ex kommit på att en banan dämpar chokladsuget direkt! Värsta genombrottet haha! Men så berättade såklart Nathalie för mig att det är allmänt känt (hos alla utom mig då, tydligen..) att bananer har en tendens att dämpa chokladsuget. Man ba' men tack då. Tack för att jag fick tro i ungefär fem minuter att jag kommit på värsta grejen.. :( Haha!

Imorgon ska jag till ortopedmottagningen på SöS och få svar på magnetröntgen. Jag hoppas verkligen att den visar någonting, annars var jag sjukskriven helt i onödan i 1 månad och 19 dagar. Galet lång tid för mig.. Tidigare har jag fått 2 veckor i stöten, men nu fick jag 1 månad direkt och sen ytterligare 19 dagar.

Blablabla, jag bara svamlar på om allt möjligt. Jag ska försöka hitta någon som kan vara nagelmodell för mig, skulle vilja testa lite nya geléer i slutet av maj när jag har fått hem dom. Woho.

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på Orange is the new black. Aldrig sett något av den serien förut, men folk har pratat så bra om den, så jag ger den ett försök.




Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0