God morgon!

Ticke, 5 år gammal ❤️

Idag ska jag äntligen till tandläkaren! Jag har ju vaknat upp massor med gånger med käkarna så spända att jag börjar blöda i munnen. Biter ihop med tänderna så mycket tydligen.. Så idag ska jag till tandläkaren och göra ett avtryck av mina tänder så att jag kan få en bettskena. Det kommer kosta en hel del, men jag har hellre bra tänder än en fet plånbok.
Och snart är det löning! Så jävla skönt, äntligen kommer jag kunna känna mig som en människa igen och betala mina räkningar som jag ska, jag kommer kunna ta en extrasväng med bilen och jag kommer fortfarande ha pengar över! Amazing 👍🏻





Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0