Godkväll lördag!

Det senaste dygnet har inte varit alltför roligt.. Började dagen igår redan vid 11 och trots att jag hade bestämt mig för att jag skulle försöka sova lite mer senare på dagen eftersom jag skulle jobba vaken natt så valde jag såklart att umgås med min karl en stund. Vid 18-tiden möttes vi upp, och då hade jag hunnit städa hela lägenheten. Låter som världens bedrift, men believe me.. Det är inte det. Lägenheten är ungefär 36 kvadratmeter stor. Eller liten?
Jaja. Vi möttes vid Axfood och så hjälpte jag honom att köra varor till hans jobb. Sen gick vi till Pong och åt sushi. Alltså, jag får inte nog av sushi! Det är nog den godaste mat som finns. Direkt efteråt var jag tvungen att sticka till jobbet.. 21-08 jobbade jag. Gissa om jag var trött i bilen påväg hem?!
Men jag fick mycket gjort på jobbet. Skickade in tre uppgifter till skolan, duktiga jag!


Jag la mig i sängen direkt när jag kom hem. Längtade efter några timmars sömn.. 2 timmar blev det. Sen åkte jag och min karl till Östermalm och åt lunch på cafét. Sen var det bara för mig att åka till jobbet igen för ett pass mellan 15-21. Och nu sitter jag på Dovas på Ringvägen och jobbar med blackjack. Slutar klockan två, och jag längtar!


Jag tror att min säng längtar efter mig. Jag tror att den har bäddat upp sig för mig och gråter floder för att jag inte ligger i den. Stackars säng.. Men gissa om jag ska sova UT imorgon? Haha, om jag ska! Jag ska till och med stänga av min telefon och njuta av lugn och ro och tysssssstnad.




Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0