It's never enough for me

Vilken dag det har varit! Började med att försova mig en timme. Hade inte ställt larm till imorse, men mina chefer var väldigt förstående. Dom vet att jag har jobbat arslet av mig på sistone, bokstavligt talat. Min rumpa kommer vara så liten till hösten att man kommer få använda förstoringsglas för att ena få en skymt av den, haha! Nä, men skämt åsido. Visserligen jobbar jag sjukt mycket, men det är så värt det. Jag vet ju vilket jobb och energi jag och mina kollegor lägger ner på det vi gör. Vi är grymma!

När jag kom hem från mötet så la jag mig i soffan för att vila en timme innan jag åkte till cafét vid Östermalms tunnelbana. Satt och fikade och snackade skit med min karls syster och sen gick vi till min karls jobb. Har inte gjort så mycket mer idag faktiskt.. Jo! Jag har ätit sushi. Alltså, hur jävla gott är inte det? Dock åt jag mig helt proppmätt, så magen svullnade upp direkt.


Nu är jag på Lion Bar på Sveavägen och jobbar med blackjack. Direkt när jag kommer hem ska jag tvärdäcka i sängen med min älskling.






Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0