Jobb, skola och för lite sömn den här veckan också


Förra veckan gjorde jag naglar på Nathalie. Blev lagom nöjd, men mer träning ger bättre resultat! Imorgon kommer mamma till mig för att få nya naglar. Efter det ska vi dra och träna en sväng. Det ska bli så jäkla skönt!

Idag har jag en ledig dag från jobbet, likaså imorgon. Dock var jag tvungen att jobba med blackjack ikväll eftersom jag hade skrivit upp mig, och ingen annan vill ha något extrapass. Life sucks sometimes.
Dom senaste sju dagarna har mitt liv kantats av mycket jobb och på tok för lite sömn. Jag har sovit så dåligt och konstigt och bitit ihop käkarna så hårt på nätterna att jag vaknar med en blodfylld mun på morgonen. På måndag ska jag ringa min tandläkare, han befinner sig tydligen i Skottland just nu.. Just när jag behöver hjälp.


Jag tror att jag äntligen har kommit igång med träningen igen! Jag var där i förrgår för första gången på väldigt länge, och igår var jag där igen. Skulle vilja gå dit nu efter jobbet också, men vet inte om jag kommer orka det med tanke på att jag ska upp tidigt imorgon.

Nä, nu ska jag plugga lite i väntan på något att göra här. Har fått helt okej betyg hittills på uppgifterna jag har lämnat in, både E, D, C och B! :)






Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0