Klassiker

Så, ni vet, jag har ju sovit rätt dåligt den senaste veckan. Vilket har resulterat i att jag har varit otroligt trött. Och så skulle jag ju jobba idag med blackjack. Vid 19-tiden la jag mig i soffan. Ställde ett alarm på 20:25 så att jag skulle hinna fixa mig i ordning och så. 22:05 vaknade jag. Jag var helt förvirrad. Jag visste inte vad det var för dag, om jag skulle jobba och med VAD jag skulle jobba. Hemtjänst? Assistans? Blackjack? Springer runt i lägenheten en stund innan jag kommer ihåg: blackjack! På med kläder fort som sjutton, rusa ut till bilen, in i lägenheten igen för att hämta nycklarna, ut till bilen och åka i ilfart till jobbet.

Det var länge sen den där hände mig. Att jag försovit mig såpass att jag faktiskt kommer sent, alltså. Att komma sent i vanliga fall, utan anledning, det är rätt normalt för mig.




Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0